Today!

Idag är det rätt svalt ute, 32 grader och blåser på rätt mycket.
Me und Mia passade på att traska iväg till affären som ligger i närheten, det tar ungefär 10 minuter att gå dit och det vill man inte göra i stekande hetta. Om man ska göra något ansträngande här måste man göra det på morgonen eller på kvällen, annars funkar det inte. Man dööör.

Allt smink, nagelgrejs och hårgrejs är mycket billigare här än i Sverige, tydligen så har dom inte skatt på såna saker här. Jag köpte en stor flaska med märkeshårspray för 1 dollar idag, dvs typ 8 kronor. Chipsen är dock dyra xD

Jimmie har klippt gräset, jag har dammsugit och sopat garaget och Mia har lagat mat. Nu är det dusch som gäller och sedan film med chips und dipp!

Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

här har vi 22 grader och håller på att skotta ur dynggropen och al-brunnen i lagårn.

Kan vi få lite utebilder.



PS.kolla mailen

puss puss

2010-06-12 @ 14:09:54
Postat av: Mao

Keeeelaaa :D Kan du köpa nagelgrejs till mig då om jag skickar pengar? :D

2010-06-14 @ 11:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0